Vindt hier je antwoorden

Bestellen

Q: Hoe plaats ik een bestelling?
A: Heel simpel: kies iets leuks, gooi het in je winkelmandje, reken af en wacht op de postbode. (En ja, hij mag er ook even naar kijken, maar het blijft jóuw pakketje).

Q: Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?
A: Zolang we nog niet bezig zijn met personaliseren of inpakken: ja! Daarna niet meer. Dan is het al “handmade” onderweg.

Producten & Personalisatie

Q: Kan ik een eigen tekst/idee laten maken?
A: Absoluut! Staat het niet in de shop? Grote kans dat we het gewoon voor je kunnen maken. Mail ons jouw idee en we kijken samen of het lukt.

Q: Zijn de producten echt uniek?
A: Jep. We maken en personaliseren de items zelf, dus je krijgt geen dertien-in-een-dozijn cadeautje, maar een écht origineel stuk Handmade by J. Van sommige collecties zullen meerdere items gemaakt worden maar zeker geen massaproductie!

Verzending & Levering

Q: Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
A: Meestal binnen 2-5 werkdagen. Soms sneller, soms iets langer (want handmade kost tijd – wij zijn geen fabriek, maar wél gezellig).

Q: Wat zijn de verzendkosten?
A: Boven €50,00 verzenden we gratis. Daaronder betaal je een bedrag dat lager is dan een wijntje op het terras.

Q: Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
A: Yes, dat kan op afspraak. Scheelt verzendkosten én je krijgt er misschien een glimlach bij.

Ruilen & Retour

Q: Kan ik een gepersonaliseerd product retourneren?
A: Nope, sorry. Een mok met “Beste opa Kees” is lastig door te verkopen aan iemand anders 😉. Niet-gepersonaliseerde items mag je natuurlijk wel retour sturen.

Betalen

Q: Welke betaalmethodes accepteren jullie?
A: iDEAL, creditcard, PayPal en soms ook een reep chocolade (nee grapje, gewoon online betalen).

Overige handige weetjes

Q: Kan ik een cadeau rechtstreeks naar iemand laten versturen?
A: Zeker! We pakken het ook leuk in. Jij hoeft alleen nog te shinen als de gulle gever.

Q: Ik heb een spoedje, kan dat?
A: Mail ons even. We doen ons best om je te redden van lastminute cadeau-stress.

Q: Hebben jullie ook een fysieke winkel?
A: Nee, maar wel een webshop die 24/7 open is (zelfs als wij slapen).

Staat je antwoord er niet tussen?